Lidl - rezervace zboží
Omáčka: už snad potřetí jsem nezvládl koupit v Lidlu kdysi dávno vyhlídlí organizér do auta (ten podlouhlej, síťovanej, co se věší na zadní sedadla) a ta jsem se obrátil na podporu Lidlu, abych se poptal jak jinak jej sehnat. Nepomohli, ale dostal jsem zajímavou informaci - zboží lze na 3 dny rezervovat.
Pravidla rezervací v Lidlu
Má to samozřejmě několik pravidel:
- lze rezervovat jen zboží z běžící akce a to z posledních 2 reklamních termínů;
příklady: - v úterý (22.11.) si můžete rezervovat zboží z pondělí (21.11.) a čtvrtku (17.11.)
- ve čtvrtek (24.11.) si můžete rezervovat zboží ze čtvrtka (24.11.) a pondělí (22.11.)
- = nelze rezervovat zboží z akce dopředu
- nelze rezervovat bytový textil, oblečení a obuv (z důvodu barevné a velikostní rozlišnosti)
- o úspěšnosti rezervace budete vyrozuměn nejpozději do 24 hodin
(při zadání požadavku v první akční den (den nabídky) pak do max. 48 hodin) - můžete si vybrat 2 Vaše nejbližší prodejny, kde ověří dostupnost a v případě dostupnosti zboží zarezervují
- doba rezervace je 3 dny od doručení zprávy o rezervaci
Vlastní rezervace v Lidlu
(ještě ověřuju jak, doplním po odpovědi)
- jak/kde požádat o rezervaci:
- na email - hotline@lidl.cz
- na telefonu - 800 115 435
- přes webový formulář - http://www.lidl.cz/kontakt
- kolik kusů (+ případné další upřesnění),
- a v jakých /dvou/ prodejnách se mají poptat a rezervovat
A pak doufal, že jsem to stihl před vyprodáním v daných prodejnách
Komentáře
Okomentovat