Karty do hry Port Royal - nabídka doplnění herní sady

Chybějí vám nějaké karty do Port Royal ?

Našel jsem doma karetní společenskou hru Port Royal a k nemilému překvapení jsem zjistil, že je to zmetek, kde mám polovinu karet 2x (a tudíž polovina mi chybí)
Prakticky to znamená:
- mám 2x téměř všechny karty osob (teď už nepamatuju co není 2x)
- mám 2x téměř všechny výzvy expedic (jedna je jenom jednou)
- komplet chybí lodě
- komplet chybí zvýšení daní
Tudíž - pokud máte doma tuto hru v nekompletní a chybí vám zrovna některá z výše uvedených karet co mám 2x, můžu vám je poslat.
Dejte vědět známejm či herním klubům
kontakt l.sevcuj@gmail.com

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moštárna Kostelec na Hané - provozní doba

Přečtení ZFO (obálka datové zprávy) na linuxu

Chci web/aplikaci Podací lístek od České pošty