Samsung Smart TV: první zkušenosti

Koupil jsem si novou TV a vybral si Samsung UE46ES5500W, tj úhlopříčka 46' (116cm).

Nahrávání pořadů na USB

Na připojený USB disk (hodil jsem si tam na testování 16GB flash disk) lze nahrávat jen ze zdroje TV. Což u mě v praxi znamená, že nahrávat nemůžu, protože nemám klasickou anténu, ale programy jdou přes satelit, který je připojen přes scart. V tv je to zdroj "externí" a pod ním nahrávání "není k dispozici"

Připojení k Samsung účtu

mám svou vlastní doménu a tak používám při registracích díky doménovému koši styl, název mailu podle služby - takže zde to bylo samsung@3tecky.cz

jenže v tv se registrace nezadařila - po vyplnění dat (email, heslo 2x) a odpálení formuláře se objeví informační okno, ze na na vložený email založí účet, ale za chvíli objevil ten stejný registrační formulář opět (a vyplněný) - a tak furt dokola...

takže registrace na webu - tam to prošlo... (zajímavé, že nemají potvrzení registrace nějakou aktivací...)
Tv vám sice říká, že se máte zaregistrovat na http://tv.samsungapps.com, a pak si můžete spojit účty samsung a TV Samsung, jenže po zadání této adresy jste přesměrování nejříve na http://www.samsung.com/apps a pak na http://www.samsung.com/us/appstore, takže zde jsem se i registroval...

jenže pak vlezu na tv,  zadám své údaje a "účet nebyl nalezen"...

takže evidentně neberou všechny domény + registrace na webu je díky přesměrování něco jiného než registrace pro Samsung TV...

řešení - v TV jsem se registroval na jeden můj gmail účet ...

na webu si taky můžu "register a product" - jenže je to také slepá ulička - nejde to

registrovat se mohou jen modely z US, a ten můj tam není, takže řešením se zdá, překliknout pomocí "non US" do jiné nabídky, jenže ta už není registrační:
po vyhledání své tv, není nikde registrační tlačítko, jen mi bylo nabídnutí ke stažení AllShare pro windows (+pdf návod)

který jsem si na svých XP naintaloval a nefungují :)
- po spuštění žerou 100% procesoru
- a po naběhnutí programu zahlásí, že služba se nepodařila spustit, a že mám zkontrolovat firewall, což bylo poprvé komické, protože v tu chvíli jsem žádný zapnutý neměl...

ještě to budu zkoušet na Win7...





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moštárna Kostelec na Hané - provozní doba

Přečtení ZFO (obálka datové zprávy) na linuxu

Chci web/aplikaci Podací lístek od České pošty