Win 11 - Canon ImageFORMULA P215 - problem - scanner not found - solved

Po přechodu na Win 11 se mi můj přenosný scanner P215 nefungoval. 

Strávil v průběhu několika měsíců několik (více než tři) seancí u svého PC, kdy jsem se snazil jej rozběhnout.

Klasicky jsem měl nainstalovaný P-215 CaptureOnTouch (COT), který mi běžel v tray na pozadí. windows říkal, že scanner drivery jsou v pořádku, scanner jsem ve svých zařízeních viděl, ale COT  říkal: scanner not found.




Několikrát jsem přeinstaloval drivery, co jsem kde našel na webu, ale nepomohlo. 

Teprve dnes, když už jsem chtěl udělat poslední pokus (jo a už mám i objednán nový scanner...), tak se mi podařilo najít drivery, pod kterými to běží.... 😟🙂

Tedy: úspěch se dostavil po nainstalování těchto dvou (pravděpodobně stačil ten driver - verze COT vypadá stejná)

( nalezeno na: https://drivernew.com/?p=8378 )

Drivers and software for operating systems Windows 11, Windows 10, Windows 8 / 8.1, Windows 7 Vista XP (64-bit / 32-bit)

a

CaptureOnTouch v3.2

Scanning Software for operating systems Windows 11, Windows 10, Windows 8 / 8.1, Windows 7 Vista XP (64-bit / 32-bit)


Třeba to někomu pomůže

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moštárna Kostelec na Hané - provozní doba

Přečtení ZFO (obálka datové zprávy) na linuxu

Chci web/aplikaci Podací lístek od České pošty