Něco přes rok (podzim 2019) hraji POE a navzdory týdnům herního času v této hře nemám úplnej přehled, co mám očekávat od té či oné volby u Zany nebo při narolovaném modu přímo na mapě.
Tento seznam je pokusem si to celé ujasnit - a to pokusem kvůli mé neznalosti velmi nepřesným.
Obecně každá mechanika přinesla novou výzvu a nové odměny.
Ignoruji klasické mastery - ti nejsou díky své stálé přítomnosti neznámá. Jen vyjmenuji spojení s názvy lig/termíny:
Niko the Mad - Delve - Azurite Mine
Jun Ortoi - Betrayal - Immortal Syndicate - veiled items
Einhar Frey - Bestiary - beast - Menagerie
Alva Valai - Incurstion - Temple of Atzoatl
Zana
EDIT : ehm, právě jsem potkal tohle video... takže trochu zbytečný text...
Anarchy = Rogue Exiles
Výzva - Rogue Exile je postava/nepřítel, který má/používá v nabídce stejné skilly/gemy/aury jako můžou mít hráči.
Odměna - po jeho zabití z něj vypadne kompletní gear (boty, helma, brneni, prsteny, zbraně...). A tak jak u všeho, čím lepší mapa, tím lepší gear - něco je normal, něco je magic, něco rare a možná i něco unique (nejsem si jist). Často z nich padaj základní jewely.
Nemesis = Headhunter
Výzva - raritní monstra mají jeden silnější modifikátor - v popisku monstra je napsán žlutě.
Odměna - přinesla do hry Headhunger; jen v mapách s Nemesis modem lze přes Ancient Orb použitý na jiný unique pásek vytvořit Headhunter...
Domination = Shrines
Výzva - na mapě jsou svatyně ovlivňující monstra okolo
Odměna - až se svatyně dotknete, přechází ovlivnění na vás
Ambush = Strongboxes
Výzva - na mapě se vyskytují uzavřené schránky, při jejich otevření se objeví hromada monster
Odměna - různé schránky, různé odměny - currency, mapy, divination karty, gemy... opět čím "více" narolovaný, tím lepší odměny
Invasion
Výzva - na mapě jsou unikátní monstra
Odměna - logicky čím silnější monstrum, tím lepší loot.
Teď mě napadlo, zda kombo Invasion + Bestiary není ta správná kombinace na pořádné odměny u Einhara... budu muset vyzkoušet
Rampage
Rampage je mechanika, kdy se počítají zabití a killing strike (do 5 sec) vám stále a stále zlepšuje vaše schopnosti - rychlosti útoku a pohybu, omráčení...
zde si nejsem vůbec jist, zda to opravdu funguje tak jak popisuji - buď ho ve hře nějak nevnímám, nebo je to změněno...
Výzva - objeví se krvavé portály, ze kterých vystupují démoni, pokud je více portálů na jednom místě, objevují se větší portály(=silnější monstra) a pokud jich je opět hodně/více na jednom místě, velkým portálem se přisune beyond boss
Odměna - loot dle rarity monstra
Bloodlines
netuším - zkusím se na to zaměřit
Torment = zelenejch duch
Výzva - po mapě se pohybuje duch umučeného zločince - když se "dotkne" nějakého monstra, stává se monstrum nebezpečnějším
Odměna - zde si nejsem jist, zda je lepší zabít zeleňáka hned, nebo jej nechat nakazit co nejvíc monster (= silnější monstra, lepší loot); teda pokud to má vůbec nějaký smysl dělat
Tempest - blesk, co ovlivní postavu/monstrum
Mechanika - na předem označené místo "udeří blesk", který dle svých vlastností ovlivní toho, kdo tam právě stojí; může jít jak o pozitivní, tak o negativní účinky
Warbands
Výzva - (prý) spolupracující válečníci bojující ve skupině
Odměna - dle rarity neprátel
Talisman
Výzva - monstra jsou ovlivněna talismanem
Odměna - talisman ovlivňující monstra :)
Perandus = perandus coin / Cadiro Perandus
Výzva - na mapě nacházené perandus caches jsou strážena monstry (podobně jako třeba harbingeri nebo monstra u strongboxu)
Odměna - po zabití všech z ní získáte perandus mince. Může se na mapě také objevit sám Cadiro, který vám nabídne jeden předmět, který si můžete koupit jenom a právě za jeho mince.
Prophercy = proroctví, Navali, silver coin
Mechanika - můžete nalézt, či si koupit různá proroctví
většina jsou naprd, asi dávají jen EXP
část má jasně danou odměnu
odměna za zabití = dostaneš X
fated proroctví = z předmětu Y se udělá jeho lepší verze YY
existují navazující proroctví (dovedou vás např k mechanice warbands)
některá jsou mega dobrá (a tudíž i drahá/výnosná) - např 6-link na jeden fusing orb
Essence - monstra v ledu
Podobně jako masteri imho netřeba představovat. Jen je dobré vědět, že je možné corruptnout monstrum v ledu pomocí Remnant of Corruption.
Breach - fialová ruka, rozširující se kruh, spintery, breachstony
Výzva - v rozšiřujícím se kruhu občas z monster spadne splinter, případně se objeví speciální schránka se splintery.
Odměna - splintery pak dají složit (100 ks) do breachstone (mají 4 tiery), který otevírá portál do příslušné oblasti s finálním bossem. Čím silnější boss, tím lepší odměny.
Legacy
opět si nejsem jist, zda existuje stále - asi jo.
Dle popisu to vypadá hlavně na něco podobného scarabům - možnost ovlivnovat mapy o jiné ligové mechaniky pomocí leaguestones.
Harbinger - střepy / currency shards
Výzva - portálem (?) přichází modrá monstra (v delvu je to dost dlouhej čas)
Odměna - padají střepy různých currency a speciání orby (Ancient, Engineer, Harbinger, Blinding)
Abyss - podzemí / zelená cestující tečka, stygian
Výzva - po mapě cestuje zelená tečka, vždy když se zastaví, vyskočí monstra z podzemí.
Odměna - při posledním zastavení jsou 2+ možnosti:
objeví se Abyssal trove - schránka obsahující nějaký abyss jewell (či dva)
objeví se portál do Abyssal Depths (podzemí), kde
projdete podzemím a na konci po boji dostanete opasek Stygian Vise nebo
bojujete proti bossovi a odměnou je některý z unique abbys předmětů
edit: od 3,21 (asi) lehce jinak - v podzemí je vždy boss, opasek někdy dostáváte na konci základního Abbysu v mapě
Synthetis
tato liga nebyla plně přenesena do standardu, ale její části - např fractured items či synthetised items můžete ve hře potkat, snad i pomocí Zany... (nejsem si ale jist)
Jde vlastně o random implicit modifikátory na předmětech, což může být výhodné. sem tam takový předmět potkávám. Určitě lze vyrobit přes Harvest zahrádku.
Výzva - ubránit pumpu pred monstry spamující se z portálů, jdoucí po předem vyznačených cestách
Odměna - při úspěchu každý portál se promění ve stash určitého typu předmětu
Mechanika - získáváme také oleje (oils), kterými můžeme měnit blight mapy či prsteny či vrazit na amulet nějaký pasivní skill z passive tree
Metamorph - Tane Octavius, výroba monstra
Výzva - poskládáte si z 5 různých typů orgánů bosse na míru
Odměna - podle toho jaké položky použijete, můžete definovat loot po jeho zabití vypadne
Delirium - zrcadlo, šedá mlha
Výzva - průchod zrcadlem generuje v mapě nové obludy a ty existující jsou nebezpečnější;
existuje také final lokace deliria - přes "mapu" Simulacrum (složená z 300 Simulacrum Splinters) - kde vás čeká 20 vln se stoupající náročností a většími odměnami
Odměna - po skončení deliria vám vypadne zobrazovaná odměna dle úspěšnosti zabíjení; díky delirium orbů (upravují mapy) je možné loot definovat
Harvest - zahrádka / Sacred Grove, Oshabi
Výzva - "harvestování" zahrádky = zabití monster z ní vzniklých, existuje i harvest boss
Odměna - ultimátní crafting předmětů - zahrádka má předem definovaný obsah = můžete si vybírat +-co by se vám hodilo...
Heist - přístav zlodějů / Rogue Harbour
Výzva - s pomocníkem/partnerem se vloupáte do mapy a po získání cílového předmětu se snažíte přežít cestu ven.
Odměna - máme 2 typy map - contract (malá mapa) a blueprinty (velká mapa), předměty posbírané v mapách je třeba vynést ven do Harbouru, jinak propadnou. Loot stashe mají předem definované typy předmětů uvnitř. Hlavní odměny z blueprintu můžou být velmi cenné.
Rituál
Výzva - dotekem na oltář se začnou spamovat monstra, čím více zabitých monster, tím víc Tributů
Odměna - za tributy je možné si vybrat menší nabídky předmětů (žádný není undefinned)
No, já si při soupisu jasno udělal - budoucnost hraní ukáže, kolik jsem tu nasekal chyb - opravím, bude-li něco špatně
Pokud je tu něco fakt blbě, klidně mi napište - l.sevcuj@gmail.com - opravím.
Ovšem lépe bude, když se inspirujete (nebo to zkopírujete) a svou vylepšenou verzi si u sebe vystavíte světu (a dejte mi pak vědět, hodím sem link)
Transparentní účet Zdravého fóra byl založen 15.2.2021. Jeho prvním donátorem byl Nielsen Tomáš,JUDr. s částkou 10000,- Aktuální stav - k 31.12.2021 v čase 16:37 je 1177255,18 Kč Příjmy Měsíční příjmy se vyvíjely (plusmínus*) takto: 2/2021 - 145 150,73 3/2021 - 193 724,10 4/2021 - 161 265,99 5/2021 - 148 184,00 6/2021 - 87 623,00 7/2021 - 140 299,00 8/2021 - 159 513,00 9/2021 - 167 225,00 10/2021 - 274 976,00 11/2021 - 558 158,22 12/2021 - 357 544,56 * maj tam nějaký příjmy v eurech, ty jsem ignoroval což dává pěkných 2 393 663,60 za necelý rok Výdaje Peníze z účtu vedou na dva hlavní příjemce - hlavní tváře ZF: Nielsena a Tománka Nielsen Legal, advokátní kancelář, s. r. o. - 000000-4241180389/0800 Od 6 měsíce jde (pravděpodobně) o měsíční paušál 50000,- (+ DPH) tj. za rok 2021 naúčtoval ZF celkem 615104,- (s dph) Jan Tománek - účet 000000-1180367030/3030 tj. za rok 2021 si ze ZF vytáhl 47350...
Moštárna v Kostelci tradičně začíná nabízet své služby v září. Zahájení moštování bylo v úterý 2.9.2014 v 15 hodin. Provozní doba: úterý - od 15:00 do 18:00 sobota - od 8:00 do 12:00 Ceny: pro členy Zákl. org. ČZS v Kostelci na Hané moštování - 2,- Kč / litr moštu šrotování - 0,50 Kč / kg ovoce ostatní zájemci moštování - 3,- Kč / litr moštu šrotování - 1,- Kč / kg ovoce Množství nad 300kg je třeba dohodnout na tel. 607 102058 Ukončení moštovací sezóny netuším
Stát (Ministerstvo vnitra) před vánoci oznámil, že vznikne nový útvar : Centrum proti terorismu a hybridním hrozbám MV (CTHH) Jeho kanálem bude twitter: https://twitter.com/CTHH_MV a web http://www.mvcr.cz/cthh/ První informace o CTHH přinesl 17. 12. 2016 rozhovor s Evou Romancovovou (která tým sestavuje): Myšlení těch, kteří věří v chemtrails, nezměníme, říká šéfka bojovníků s dezinformacemi V textu zazní: Doufáme, že vybudujeme kapacitu, abychom měli od nového roku 24 hodin denně, sedm dní v týdnu monitoring vybraných zdrojů na internetu. My bychom ale nechtěli upozorňovat na každou lež, která vyjde na internetu. Chceme monitorovat trendy a závažné dezinformace. Pokud nějakou informaci vyhodnotíme jako natolik rizikovou, že je potřeba na ni zareagovat, tak to uděláme. Ale pokud půjde o závažnou věc na jednom obskurním webu a nikdo ji nebude sdílet, tak na ni nebudeme reagovat, protože bychom na ni zbytečně upozorňovali. Komunikace bude na T...
Komentáře
Okomentovat