Jak na online nákup akcií (české brokery)

Dostali jste tip na nákup akcií a chcete jej "použít"? Já jo, loni. Takže jsem začal hledat nějakou online aplikaci, která by mi to umožnila. Chtěl jsem tedy vlastní akcí na nějakém webovém portálu provést nákup pomocí nějakého jednoduchého formuláře...

Moc dlouho jsem to nestudoval a vrazil do "své" banky Raiffeisenky, zřídil si tam majetkový účet (nebo jak se to jmenuje) a od té doby jsem pár akcií nakoupil a prodal.
Bohužel tento jejich systém - RBroker - mě začíná štvát (bude vysvětleno níže) a tak se dívám okolo na další analogické možnosti.

Seznam CZ online aplikací na nákup akcií

RBroker - Raiffeisen Bank


  • url aplikace: https://portfolio.rb.cz/
  • info: https://investice.rb.cz/uvod/sp/
  • poplatky (tohle jsou data z mých nákupů/prdejů)
    • CZ burza - 100,- (nákup i prodej)
    • nákup/prodej v Eurech - 20 euro
  • co mi vadí a proč chci pryč
    • poslední nákupy se prostě nějak někde zdrželi: 
      • první - prodej ve čtvrtek, přišly mi potvrzení ohledně kurzu a v pondělí pak i doklad o obchodu - na tom účtu jsem mě připsané peníze (na další náku) snad až v úteřý
      • druhý - ve středu jsem prodal, obratem přišlo potvrzení o kurzu akcií; ve čtvrtek večer prišel doklad obchodu, ale dnes mám stále na tom účtu všechny peníze vedeny v akciích - takže nemůžu nakupovat (a to jsem chtěl!)
      • třetí - aktuální - v pátek ráno mi volali z RB, že mám na účtu nedoplatek - 300,- a at to tam poslu - což jsem udělal obratem z RB účtu. no v pondělí tam ta částka stále nebyla připsána - viděl jsem ji tam až v úterý večer - ale o tom nechci psát; také jsem ten pátek v poledne prodal nějaké CZ akcie, obratem došlo potvrzení s cenou - no a v úterý večer jsem měl stále své portfolio v akciích... (teď je středa po poledni, a už jsou peníze konečně k dispozici k dalšímu nákupu)
        to zpoždení je nahovno, fakt nahovno
    • když bo bylo z pátka na pondělí, tak jsem to nějak přešel, ale že to nefunguje v týdnu a ani po potvrzení dokladem nemůžu nic mě fakt dost štve...
Takže kam? 

e-Broker - FIO banka / (RM Systém)

Patria Direct - Patria Finance / (ČSOB)

BrokerJet - Česká spořitelna

Stox

BHS


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moštárna Kostelec na Hané - provozní doba

Přečtení ZFO (obálka datové zprávy) na linuxu

Chci web/aplikaci Podací lístek od České pošty