Dropbox jako SVN


  • Mám rád SVN, ulehčuje práci. 
  • GIT, jakožto "modernější SVN", jsem taky zkusil, líbí se mi princip, i veřejné publikování kódu na webu (github) má své kouzlo. 
  • Přesto většinu svých webů už repozituji v Dropboxu
  • Zde jsou mé důvody a jak na to:

Proč používám Dropbox jako SVN

  • na svých webech pracuji sám, tudíž nepotřebuji řešit možný konflikt v kódu - bud jsem na PC A nebo na PC B (C, D...)
  • Dropbox je "privátní" repository - většinu svého kódu nechci publikovat, buď jsou to strašné blbosti, které mi připadají trapné, nebo jde o staré weby (= kod je to ostuda)
  • nemusím se o starat o commit/update - jakákoli změna je automaticky hozena do cloudu, když zapnu jiný PC, první co se na něm provede je synchronizace
  • nepotrebuju vest ruzne vetve (tag/branch) - jedu furt "trunk"
  • vím, že kdybych to moc posral, Dropbox vede 30 dní verzování souboru
Jak používám Dropbox místo SVN
  • na svých PC jedu vývojové prostředí WAMP - ten má prostor pro skripty nepřekvapivě v adresáři WWW
  • v Dropboxu mám nepřekvapivě také adresář WWW a v něm jednotlivé weby
  • linuxáři znají symlink, já na Windows používám prográmek Symlink Creator, kterým si adresáře z Dropboxu nalinkuju do Wampovského WWW
  • všechny mé PC mají Win7 - prográmek funguje pro Vista a Win7
Tot vše.

Pro jistotou ještě jednou hlavní předpoklady, že je to řešení i pro tebe
  • na webech pracuješ sám
  • nejedeš žádné větve 
  • nechceš mít kódy veřejně dostupné

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moštárna Kostelec na Hané - provozní doba

Přečtení ZFO (obálka datové zprávy) na linuxu

Chci web/aplikaci Podací lístek od České pošty