Milé Palmknihy, tohle chci - tak šup šup

Server www.palmknihy.cz mám rád už jen z toho důvodu, je nejvýraznější představitel ebookové prodejní větve v ČR.

Na jeho "nové" stránky jsem se těšil - očekával jsem, že vyřeší pro mne základní problémy s použitelností. No nestalo se, respektive jen velmi málo...

Takže tohle by měl být takový seznam věcí, které by v eshopu palmknihy.cz mely být /pokud možno včera ;) / zapracovány:

  • v případě již zakoupené knihy zrušit na detailu "přidat do košíku" a nahradit jej "již ve vaší knihovně"
    pokud jsem dobře čet - tohle je v plánu, tak šup šup
    je zajímavé, že v přehledech již tlačítko "do košíku" není, a je tam informace "již zakoupeno" - fajn!
  • v případě již zakoupené knihy zrušit na detailu možnost "přidat do seznamu přání" 
  • v případě, že kniha již je v "přáních" zrušit "přidat do seznamu přání" a zobrazit informaci "v oblíbených"
  • v přehledech - hlavně těch akčních - mít v informaci, že mám kníhu v "přání"
    za mě by stačilo, kdyby se tato informace zobrazovala pokud je kniha s akční cenou (na kterou čekám)
  • (je možné že tohle už je) bacha na seznam přání a knihovnu - korekce po nákupu...
Ale hlavně už něco udělejte s tím emailem s knihou

Aktuální stav (např) je:

od: neznámý odesílatel
předmět: Magento Palmknihy.cz - JFK 026 Pár kapek krve (např)
text:
Dobrý den,
V příloze tohoto mailu je vaše kniha
příloha: jfk-026-par-kapek-krve.magento.5947.mobi
a to je úplně nahovno - tohle je sice zrovna kniha, kterou bez problému identifikuji i za půl roku, ale řekněme ze si koupíte knihu a za půl roku najdete v mailu popis a přílohu:

Magento Palmknihy.cz - Učedník
ucednik.magento.18842.mobi
pokud to nebude vaše srdcovka, nebudete absolutně vědět, co je to za knihu, takže do emailu přidat kompletní informace o knize:
  • autor/autoři
  • název knihy
  • rok vydání (snad i rok původního vydání)
  • žánr
  • anotace ke knize
  • odkaz na detail ve vašem eshopu
prostě všechno relevantní podle čeho bych se ihned rozhodl, že si ji mám do čtečky šoupnout!

Několikrát se mi stalo, že jsem nakupoval ve slevách více knih - a když se na ně v mailu dívám, absolutně nemám tucha, co to je. A to mi hodně vadí.

Tak díky a šup šup na to


PS: Je možné, že tento post budu případně rozšiřovat či škrtat již zpracované úpravy. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moštárna Kostelec na Hané - provozní doba

Přečtení ZFO (obálka datové zprávy) na linuxu

Chci web/aplikaci Podací lístek od České pošty