Clash of Clans - update prosinec 2015

V prosinci (datum jsem dosud nepotkal, ale šušká se o 7.12.2015) - pokud se nic neposere, tak 10.12.2015 - přijde velkej update COC. A když říkám velkej, tak tím myslím velkej:

Čeká nás TH11

Pak máme nového hrdinu - dle všeho čaroděje - informace dole
a novou obranu - nějakej laser - informace dole


Dnes máme za sebou první týden sneak peeků a z nich vylezlo tohle:

Štíty:


  • zničení TH vám nedá štít = konec taktiky šetření s TH venku
  • pokud útočník nezaútočí minimálně s 1/2 možné armády, opět bez štítu
  • 12 hodinový štít za 30% zničení vesnice
  • 14 hodinový štít za 60% zničení vesnice
  • 16 hodinový štít za 90% zničení vesnice
  • procházení vesnic v multiplayeru nezruší štít - teprve až doopravdy zaútočíte
  • váš útok štít postupně zruší - první útok sníží štít o 3 hodiny, druhý o 4 atd. (4, 5, 6, 8, 10, 12 hodin)


"Strážce vesnice"


  • speciální štít naskakující po ukončení normálního štítu, a to:
    • Titan I / Legend League: 3 hodiny
    • Titan II League: 2 hodiny
    • Titan III League: 1 hodina
    • Champion League (all levels): 30 minut
    • Master I League a níže: 15 minut
  • lze koupit 2 hodiny za 10 gemů když je normální štít dole (23 hodinové omezení)
  • lze ručně zrušit = zapnout, vypnout

Personal Break Timer (PBT) = herní pauza


  • pokud budete hrát 3 hodiny v kuse, vykopne vás to na 6 minut

Loot / odměna


  • TH se stává "skladem", obsahuje zlato a elixír ve výši normálního skladu + 1/4th z darku (dle ale nebude zvětšen limit 8M)
  • na TH a CC - jelikož jsou sklady - mají goblini dvojnásobný útok

Bonusy lig


  • zvětšeny odměny za úspěšnej útok, dle všeho nejdříve o 10k, u vyšších pak o 20k (u zlata a elixiru, dark asi procentuálně podobně)
  • odměny budou odvozené od procenta zničení vesnice
    • 100% získáte za 70% zničení
    • 80% získáte za 50% zničení



Pak nějaké změny k trofejím, což mě moc nezajímá :)

Další novinky


  • všechny pasti - jejich reaktivace - bude o 75% zlevněna
  • X-Bow znovunabytí také o 70% sníženo
  • zvýšen čas z 1 minuty na 5 minut, když přejdete do offline
  • zvětšena herní plocha na 44x44 (aktuálně je 40x40)
  • zvýšen čas na útok o 30 sekund

  • do CC bude možné vložit kouzlo - zatím 1 pozice = dark spell


A když jsem zmiňoval první týden, tak nás teď čeká ten druhej (doplním postupně)

Můj odhad? 
  • nové lvl dalších budov (obrana?)
  • nový dark spell
  • nová dark jednotka
Nový týden je tu a s ním i další představené novinky:
  • wizard tower na lvl 9
  • laboratory na lvl 12 = budou nové upgrady jednotek
  • sklady pro zlato i elixír na lvl 12 = dle všeho zůstanou na 2m
    lvl níže bude ponížen, protože se TH stane také skladem se stejnou hodnotou
    celkově to vypadá opravdu na maximum 10m
  • zvýšení počtu stávajících obraných staveb:
    • +1 canon / dělo 
    • +1 archer tower / luky
    • +1 wizard tower / kouzelník
    • +1 x-bow
  • přesun freeze spell na TH9
    (tohle by mohlo znamenat nové kouzlo z elixiru)


  • změna boostu: 1 hodina za 5 gemů
  • NEXT pro TH10 bude sníženo (aktuálně je na 1000)
a pak dále: 

Jednotky:


  • Minions lvl 7
  • Witch lvl 3 - vyvolá 5 skeletonů, maximum je tedy 10


nový hrdina - Grand Warden

  • kouzelník - učenec
  • základ stojí 6.000.000 elixirů
  • upgrade také pomocí elixirů
  • max lvl 20
    • max dmg 110 dps (max kouzelník má 180 dps, takže žádnej battle mág) - útočí na pozemní i vzdušné jednotky
    • max hitpoints: 2.000
    • max regeneration time: 68 minut
    • max ability: lvl 4
  • odhad: max lvl bude stát 10.000.000 - takže žrout na elixiry
  • má okolo sebe kruh - auru. ve kterém spřáteleným jednotkám přidává život/HP
  • speciální vlastnost: na pár chvil všechny jednotky v dosahu aury se stanou nezranitelnými (zlatý efekt) a snad se i trochu vyléčí
  •  v obraném módu pak totéž - jeho aura zvyšuje HP živých jednotek uvnitř
  • když započne útok, zkamení na svém podstavci a brání svou "střelou" a to:
    • buď útok na pěší jednotky - identifikace - při pohybu před útokem chodí pěšo
    • nebo útok na létající jednotky - identifikace - při pohybu před útokem levituje
  • wiki page s plnou info bude zde http://clashofclans.wikia.com/wiki/Grand_Warden


Nová obrana - Eagle Artillery


  • bude mít 2 lvl
  • dle všeho pak útok bude u každého lvl odlišen: (tohle je předpoklad z 2 různých videí)
    • lvl 1 bude chrlit meteory
    • lvl 2 pak laserový paprsek 
  • stejně jako mortar má okolo sebe kruh do kterého nedokáže útočit
  • oproti mortaru je přesnost důležitá - účinky se vzdáleností od místa dopadu rapidně klesají


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moštárna Kostelec na Hané - provozní doba

Přečtení ZFO (obálka datové zprávy) na linuxu

Chci web/aplikaci Podací lístek od České pošty