Clash of Clans - update prosinec 2015
V prosinci (datum jsem dosud nepotkal, ale šušká se o 7.12.2015) - pokud se nic neposere, tak 10.12.2015 - přijde velkej update COC. A když říkám velkej, tak tím myslím velkej:
Pak nějaké změny k trofejím, což mě moc nezajímá :)
Čeká nás TH11
Pak máme nového hrdinu - dle všeho čaroděje - informace dole
a novou obranu - nějakej laser - informace dole
Dnes máme za sebou první týden sneak peeků a z nich vylezlo tohle:
Štíty:
- zničení TH vám nedá štít = konec taktiky šetření s TH venku
- pokud útočník nezaútočí minimálně s 1/2 možné armády, opět bez štítu
- 12 hodinový štít za 30% zničení vesnice
- 14 hodinový štít za 60% zničení vesnice
- 16 hodinový štít za 90% zničení vesnice
- procházení vesnic v multiplayeru nezruší štít - teprve až doopravdy zaútočíte
- váš útok štít postupně zruší - první útok sníží štít o 3 hodiny, druhý o 4 atd. (4, 5, 6, 8, 10, 12 hodin)
"Strážce vesnice"
- speciální štít naskakující po ukončení normálního štítu, a to:
- Titan I / Legend League: 3 hodiny
- Titan II League: 2 hodiny
- Titan III League: 1 hodina
- Champion League (all levels): 30 minut
- Master I League a níže: 15 minut
- lze koupit 2 hodiny za 10 gemů když je normální štít dole (23 hodinové omezení)
- lze ručně zrušit = zapnout, vypnout
Personal Break Timer (PBT) = herní pauza
- pokud budete hrát 3 hodiny v kuse, vykopne vás to na 6 minut
Loot / odměna
- TH se stává "skladem", obsahuje zlato a elixír ve výši normálního skladu + 1/4th z darku (dle ale nebude zvětšen limit 8M)
- na TH a CC - jelikož jsou sklady - mají goblini dvojnásobný útok
Bonusy lig
- zvětšeny odměny za úspěšnej útok, dle všeho nejdříve o 10k, u vyšších pak o 20k (u zlata a elixiru, dark asi procentuálně podobně)
- odměny budou odvozené od procenta zničení vesnice
- 100% získáte za 70% zničení
- 80% získáte za 50% zničení
Pak nějaké změny k trofejím, což mě moc nezajímá :)
Další novinky
- všechny pasti - jejich reaktivace - bude o 75% zlevněna
- X-Bow znovunabytí také o 70% sníženo
- zvýšen čas z 1 minuty na 5 minut, když přejdete do offline
- zvětšena herní plocha na 44x44 (aktuálně je 40x40)
- zvýšen čas na útok o 30 sekund
- do CC bude možné vložit kouzlo - zatím 1 pozice = dark spell
A když jsem zmiňoval první týden, tak nás teď čeká ten druhej (doplním postupně)
Můj odhad?
- nové lvl dalších budov (obrana?)
- nový dark spell
- nová dark jednotka
Nový týden je tu a s ním i další představené novinky:
- wizard tower na lvl 9
- laboratory na lvl 12 = budou nové upgrady jednotek
- sklady pro zlato i elixír na lvl 12 = dle všeho zůstanou na 2m
lvl níže bude ponížen, protože se TH stane také skladem se stejnou hodnotou
celkově to vypadá opravdu na maximum 10m
- zvýšení počtu stávajících obraných staveb:
- +1 canon / dělo
- +1 archer tower / luky
- +1 wizard tower / kouzelník
- +1 x-bow
- přesun freeze spell na TH9
(tohle by mohlo znamenat nové kouzlo z elixiru)
- změna boostu: 1 hodina za 5 gemů
- NEXT pro TH10 bude sníženo (aktuálně je na 1000)
a pak dále:
Jednotky:
- Minions lvl 7
- Witch lvl 3 - vyvolá 5 skeletonů, maximum je tedy 10
nový hrdina - Grand Warden
- kouzelník - učenec
- základ stojí 6.000.000 elixirů
- upgrade také pomocí elixirů
- max lvl 20
- max dmg 110 dps (max kouzelník má 180 dps, takže žádnej battle mág) - útočí na pozemní i vzdušné jednotky
- max hitpoints: 2.000
- max regeneration time: 68 minut
- max ability: lvl 4
- odhad: max lvl bude stát 10.000.000 - takže žrout na elixiry
- má okolo sebe kruh - auru. ve kterém spřáteleným jednotkám přidává život/HP
- speciální vlastnost: na pár chvil všechny jednotky v dosahu aury se stanou nezranitelnými (zlatý efekt) a snad se i trochu vyléčí
- v obraném módu pak totéž - jeho aura zvyšuje HP živých jednotek uvnitř
- když započne útok, zkamení na svém podstavci a brání svou "střelou" a to:
- buď útok na pěší jednotky - identifikace - při pohybu před útokem chodí pěšo
- nebo útok na létající jednotky - identifikace - při pohybu před útokem levituje
- wiki page s plnou info bude zde http://clashofclans.wikia.com/wiki/Grand_Warden
Nová obrana - Eagle Artillery
- bude mít 2 lvl
- dle všeho pak útok bude u každého lvl odlišen: (tohle je předpoklad z 2 různých videí)
- lvl 1 bude chrlit meteory
- lvl 2 pak laserový paprsek
- stejně jako mortar má okolo sebe kruh do kterého nedokáže útočit
- oproti mortaru je přesnost důležitá - účinky se vzdáleností od místa dopadu rapidně klesají
Komentáře
Okomentovat