Clash Of Clans: počítání ukradených surovin zlata a elixíru

TENTO ČLÁNEK UŽ NENÍ PLATNÝ - ZMĚNA NASTALA 5.12.2013

Pokusím se sepsat nový systém - kdo vládne ENG, může si vše načíst zde: http://bhlgaming.com/forums/topic/1668858656-important-changes-to-the-loot-system/


Zkusím zde nastínit, jak se vypočítává lup při útoku či obraně

Celé je to kvůli jednomu útoku - odplatě - kdy jsem si vyhlídl soupeře, který měl na skladech okolo 6M elixíru i zlata (zkontrolováno přes "view" jeho vesnice). Útok dopadl dopadl docela dobře (2 zničené Gold i Elixir Storage), ale získaný lup byl velkým zklamáním: 100k G, 120k E. Vzhledem k tomu, že má armáda (draci, balony, minioni) byla tak za 250k exixíru, byl jsem vlastně nasranej.

Takže jsem začal zjišťovat, jak to s těmi počty ukradnutých surovin je.




Před útokem jsem věděl, že se dá ukrást 20% z uloženého množství - jenže to není bohužel celá pravda.

Celý vzorec vypadá takto:

+ 20% z množství uloženého ve skladech, ale maximálně 198k
+ 50% z množství v dolech/kolektorech
+ 1000 zlata/elixiru za zničení radnice

Maximální množství (obránci) ukradnuté suroviny je tedy: 649k
což se skládá z:
+ 198k  --- za všechny zničené sklady v případě, že je v nich více než 1M uložených surovin
+ 450k (=6*75k) --- za všechny zničené doly/kolektory, které mají zcela plné své vnitřní prostory (na lvl11 to je 150k)
+ 1k za radnici

Útočník ale má takto vypočítané množství kořisti vynásoben tzv. multiplikátorem - což je konstanta odvozená od rozdílu lvl radnice útočníka a obránce:

  • 5%  při útoku na slabšího o 4+ lvl
  • 25% při útoku na slabšího o 3 lvl
  • 50% při útoku na slabšího o 2 lvl
  • 90% při útoku na slabšího o 1 lvl
  • 100% při útoku na soupeře se stejným lvl radnice
  • 110% při útoku na silnějšího o 1 lvl
  • 150% při útoku na silnějšího o 2 lvl
  • 200% při útoku na silnějšího o 3+ lvl
K tomu poznámka: netuším zda multiplikátor je aplikován jen pro počty útočníka nebo pro oba.


Čerpáno z wiki Clash of Clans: http://clashofclans.wikia.com/wiki/Raids#Gold.2FElixir

K tomu poznámky:

  • obránce: 20% ze skladu (s maximální hranicí 198k) vs 50% z dolu/kolektoru je jasným příkaz stále vyprazdňovat doly
    a hlavně - ať máte na skladech 1M nebo 8M (max), vždy přijdete jen o 198k z nich
  • útočník: pokud potkám vesnici, která nemá oplocené doly/kolektory a na nich neprobíhá žádná činnost (= jsou zcela naplněny) = snadný zisk 
  • obránce: chránit si své sklady + mít postaveny (+ max upgrade) maximální počty svých skladů:
    to byl právě úraz výše zmíněného útoku - ze 4 skladů jsem zničil jen dva, tj. získal jsem jen 50% z maximálních 198k
    aktuálně ve své vesnici stavím a upgraduji třetí sklad na elixir - dosud jsem jej cíleně nestavěl - což byla blbost
    vlastní přepočet lupu je pravděpodobně vypočítán z celkového počtu HP skladů vs zničeného počtu HP těchto skladů
  • obránce: mít sklady dále od sebe tak, aby nebylo možné při dosažení jednoho z nich ihned bez zdolávání dalších překážek, ničit ty další
  • útočník: raději útočit na vesnice, které těch skladů mají méně nebo je mají u sebe - samozřejmě pokud si nevěříte na kompletní vyrabování...
  • útočník: při odplatě - když se díváte na vesnici soupeře, krom jeho naplnění skladů a dolů/kolektorů si kontrolujte jeho lvl radnice - je blbost útočit na hráče o 2 lvl níže - zisk bude slabý
  • útočník: při odplatě - pokud dáte Revenge a je útok je umožněn (tj. začne běžet odpočítání) - než zaútočíte, zkontrolujte si hrou vypočítaný zisk (při vlastním počítání můžete udělat chybu, já ji dělám furt) - pokud se z boje stáhnete - tlačítko Revenge nezmizí, zaútočit můžete později, až bude mít víc na skladech
    btw - tlačítko Revenge - je v případě jen když jste na daného soupeře nezaútočili (a nevím, zda má nějaké "vypršení") - tj. pokud někdo na vás zaútočí přes svůj revenge (vy jste byl první útočník), zpět jej napadnout už nemůžete
  • nespěchejte s levelováním své radnice - přijcházíte o multiplikátor - snažte se vždy dotáhnout do maxima nabízené upgrade vašich útočných jednotek v laboratoři
  • najděte si vhodnou ligu - kde potkáváte slabé soupeře pro vaši taktiku útoku - vyšší ligy sice znamenají vyšší možné zisky, ale:
    --- mají lepší obranu (lepší opevnění, výkonější obrané zbraně, více zdí i zbraní)
    --- vy máte slabé útočné jednotky na jejich silné zbraně
    --- na vás budou útočit silnější = budou vás kompletně vykydlovat - přijdete o maximální počty svých zdrojů a budete přicházet o trofeje, což vás stejně zas hodí do nižší ligy
pokud mě něco napadne, doplním to sem...



(je to návod na Clash of Clans, není to návod na Clash of Clans... ?)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Moštárna Kostelec na Hané - provozní doba

Přečtení ZFO (obálka datové zprávy) na linuxu

Chci web/aplikaci Podací lístek od České pošty